Saturday, August 13, 2011

kawan.galeri

maasalama..
hehehehe
**try pratikan arab**
ini cite bawah kaen J3BM1223B
hehehe..
in this class always hear
1."hanjieng ko"
2."mcm tu ek"
3."ko dengar aku cakap apa?"
4."maju!!/tinggal!!'
5."he~he~he~(ketawa gentel2)"
6."tanya sama pokok~"
hahaha n etc lah derrr..
**lupa nk catit ape si jah n samdol nie punyer trade mark**

situasi di gedong j3BM1223B
pada hari selasa.selasa.SE.LA.SA!!!! jam 8-10,ketika quiz..
lecturer:lepas nie ada kelas tak?
si bertuah:ada jumaat..
permasalahan jawapan:lepas kelas 8-10 too ada kelas jam 10-12,12-2,5-7..
n hari rabu,khamis ada kelas..
dan nape si bertuah to jawab jumaat????
permasalahan die...
telinga banyak plak!!!
hahahaha,,,

situasi 2:
si baik:wei ko buat soalan yang mane 1 or 2?
si berjebat:mana ada kelas pukol 2..
si baik:tetttttttt(berkata dlm hati:tak korek telinga punyer budak)wei aku ckp soalan yg mane..bkn tnye kelas ada x pkol 2.
si berjebat:(dengan muka x malu n dek je)ko dengar aku ckp ape tadi?ko nie pekak ea?soalan 1 lah...
si baik lagi soleh to:ha???????????????

situasi 3:
lecturer:siapa minggu nie balek umah
si A:saya!
si b pon nk gak:saya2!!nk balek x2..sampai hentak2 kepala
**nampak sangat penambah perisa**
x aleh2 si c:saya,mak rindu saya!!!
(persoalan nye...si durhaka nie mmg derhaka..mak rindu die..tp die???halo?????!!!mak ko je rindu ko,ko x RINDU dieke?!!!bengang tol aku,,,sambil hentak2 lappy2)
teros si D:oh mak rindu ko..ko x rindu die??

inilah situasi2 sengaaaaaaaallll die gudang kami..hehehe
sengal??halo,,,memang la.....memang x segal ok!!!
kami sume budak baek...
frendship no 1!!!!!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...